دوست داشتن از عشق برتر است

دوست داشتن از عشق برتر است

عشق یک فریب بزرگ و قوی است و دوست داشتن یک صداقت راستین و صمیمی ، بی انتها و مطلق

عشق در دریا غرق شدن است و دوست داشتن در دریا شنا کردن

عشق بینایی را می گیرد و دوست داشتن بینایی می دهد

عشق همواره با شک آلوده است و دوست داشتن سراپا یقین است و شک ناپذیر

علی شریعتی
نظرات 3 + ارسال نظر
ایلیاد پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ق.ظ http://luna.blogsky.com

من از صمیم قلب علی شریعتی رو دوست دارم و به حرفهاش فکر می کنم اما، من عاشقی رو اینگونه تعبیر نمی کنم.

تا دل از این همه زیبایی کند،
عاشقی می باید...

به هر حال گفته هر کس در مقام و منزلت وی بسیار ارزشمند تر از بنده حقیر است...

روحش شاد

نارنج پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ب.ظ http://naranj.blogsky.com

بله همیشه دوست داشتن از عشق برتر است...همیشه در همه ی زمان ها همه مکان ها....
من اپ کردم با تاریک خانه ی اشباح

[ بدون نام ] شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ق.ظ

عشق رقص زندگی است

هر کس درکی از عشق داره

دوست دارم بدونم راجع به عشق چی فکر می کنی

اگه بهم سر بزنی و نظرت رو بگی خوشحال می شم

زیارتت هم قبول

در پناه حق شاد و آرم باشی

سلام

ممنونم که به من سر زدید ولی من آدرس وبلاگه شما رو ندارم

ممنون میشم آدرستون بهم بگید

ممنون

در نور باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد